Wednesday, May 21, 2008

catatan ke - 3

Tanggal 20.05.08...sekali lagi air mata aku mengalir...buat anakku muhd nabihan...aku pun tak tau kenapalah air mata ini senangnya mengalir pabila mengenangkan nasib anak aku....ada saja dugaan dan cubaan yang ku terima...tapi aku tetap redha atas ujian dariNYA.setiap kejadian pasti ada hikmah disebaliknya.aku baru menjadi ibu kepada anak pertama aku.. blum lagi aku ada anak ramai...bila dikenangkan.. macamana la ibu ku membesarkan aku dan adik beradik yang lain.aku akan buat yang terbaik untuk anak aku...walaupun payah sekali pun.. akan berusaha yang terbaik untuknya.begini rasanya jadi ibu...setiap masa,saat,detik hati teringat pada nabihan..entah bagaimana keadaan dia...aku rasa jalan yang terbaik...ialah memohon keredhaan dari NYA.tapi hati aku rasa nak mnejerit ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! leganya aku dapat luahkan rasa hati ini...........

No comments: