Sunday, May 11, 2008

SELAMAT MENYAMBUT HARI IBU..........


11.05.08- aku rasa betapa beratnya...menanggung tggungjwb sebagai seorang anak,isteri,dan ibu kepada nabihan. hari nie aku dapat merasa bagaimana perasaan menyambut ari ibu...bukan senang nak mewarnai kain puteh yang dianugerahkan oleh Nya. saban ari..tiap detik,saat,minit,jam dan seterusnya..membuatkan aku semakin terasa tidak sabar melihat nabihan membesar dan memanggil perkataan 'ibu'. waktu itu aku rasa airmata kegembiraan pasti mengalir jua. sempena menyambut ari ibu nie..aku ingin mengucapkan 'selamat menyambut hari ibu buat semua ibu di luar sana.... yang melayari blog aku nie...bahagiakan pabila bergelar seorang ibu...begitulah perasaan ibuku yang melahirkan aku didunia ini..dan aku bersyukur kepada Allah S.W.T masih memberi peluang kepada ibuku untuk melihat anak bongsunya menjadi seorang ibu pulak..........biar dugaan...rintangan yang harus aku lalui..pasti aku akan cuba yang terbaik dalam membina sebuah family bahagia....walau pada dasarnya...pahit ditelan..manis dirasa...aku berdoa agar diberi kekuatan pada diri ini untuk mempertahankan ikatan yang telah aku bina bersama seorang yang bergelar 'suami' dan 'ayah' kepada nabihan.Ya Allah! tetiba pulak aku rasa sebak..............terhenti sekejap aku dibuatnya...

4 comments:

nonie said...

lawatan balas... Selamat Hari Ibu :)

liza said...

thank u kak nonie..selamat menyambut ari ibu..amin

noniey said...

also from noniey..hehehe..

selamat hari ibu...
semoga kita dapat menyambutnya lagi tahun depan..

liza said...

insyallah...